Menu Sluiten

Persbericht: Genius Innovation Block en Blocknowledgy starten strategische samenwerking

Genius Innovation Block en Blocknowledgy starten strategische samenwerking

Klanten van beide partijen krijgen zo toegang tot brede kennis en ervaring op het gebied van Blockchain mogelijkheden. Vanaf de eerste kennismaking tot volledige operationele oplossing is nu onder 1 dak te verkrijgen.

Genius Innovation Block en Blocknowledgy worden exclusieve alliantiepartners. Vanaf 1 januari 2019 start de samenwerking, die inhoudt dat Blocknowledgy de business consultancy van Genius Innovation Block versterkt en Genius Innovation Block de realisatie van een blockchain oplossing toevoegt aan het Blocknowledgy repetoir.

Blockchain gaat over samenwerken in een keten

Door de strategische samenwerking voegen de partijen daad bij woord dat in het huidige tijdperk samenwerken over bedrijfsgrenzen heen essentieel is. Blockchain maakt het mogelijk om bedrijfsprocessen te optimaliseren over de grenzen van de eigen organisatie. Het vertrouwen in elkaars processen is daarvoor noodzakelijk en Blockchain is daarvoor de ‘missing link’. Als belangrijke spelers in deze markt zien Genius Innovation Block en Blocknowledgy de noodzaak dat ook samenwerking tussen kennispartijen nodig is.

Jeffrey van Eijk, CEO Genius Innovation Block: “Kennis en ervaring is schaars op het gebied van Blockchain. We zijn blij dat met deze versterking we onze ingezette groei verder kunnen realiseren in 2019. Met de ervaring van de consultants van Blocknowledgy bieden we een nog breder en relevanter aanbod voor onze klanten”

Marco Sprenkels, co-founder Blocknowledgy: “Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Genius Block Innovation en de kansen die het klanten biedt. Genius Block Innovation heeft al diverse operationele blockchain projecten opgeleverd en is daarmee een van de koplopers met hands-on ervaring. Wij kunnen nu met klanten doorpakken en snel en relevante pilot projecten opzetten en zonodig operationaliseren. Daarnaast zien wij kansen met Genius Group waar o.a. kennis en ervaring op het vlak van Artificial Intelligence zit.”

Over Blocknowledgy en Genius Innovation Block

Blocknowledgy helpt bedrijven om snel, gedegen en interactief verbeterpotentieel te ontdekken in hun organisaties door de mogelijkheden van Blockchain technologie te begrijpen, toe te passen en hierop te kapitaliseren. Op een interactieve wijze nemen we met behulp van gamification teams mee in de werking van Blockchain.
Blocknowledgy wordt gerund door 5 door de wol geverfde partners; gepokt en gemazeld als ondernemers en kennisexperts: blockchain, business modelling, finance, design thinking en software architectuur. Meer dan 60 jaar ervaring in tal van sectoren. http://www.blocknowledgy.com/

Genius Innovation Block helpt bedrijven met een effectief, waardevol innovatie pad. Van het identificeren van behoeften tot het bepalen van Innovatie strategieën. Onze diensten omvatten strategisch advies voor directiekamers. En een duidelijke digitale innovatie benadering – om een duidelijke strategische agenda te krijgen voor samenwerking en om stakeholders op één lijn te brengen. Wij vertalen innovatiedoelen in gestructureerde en meetbare proeven, pilots en experimenten die moeten leiden tot een MVP met als doel het schalen van MVP’s naar de markt in een corporate domein. https://innovation-block.com/

Genius Group helpt bedrijven strategisch met digitale transformaties. Digitale transformatie is de overgang naar een ander businessmodel of andere manier van organiseren waarbij digitale technologieën een dominante rol spelen. Genius ontwikkelt en implementeert de digitale technologieën die nodig zijn voor een klant. Genius Group werkt alleen voor bedrijven die digitale transformaties strategisch op de agenda hebben in de boardroom. www.thinkgenius.nl